- 16 ємностей, загальним обсягом одноразового зберігання 50 тис. м3.
- Власні залізничні колії з місткістю до 40 вагонів, обладнані зливоналивною естакадою, пунктами навантаження залізничних вагонів та “тепляком”, для зливу та наливу застигаючих вантажів.
- 2 залізничні гілки, місткістю 40 вагонів.
- Можливість обробки до 40 вагонів/добу, до 15 автомашин/добу.
- Пости наливу та зливу автотранспорту та пункти навантаження флексконтейнерів.
- Залізничні важільні ваги з межею зважування до 150 тонн і комбіновані тензометричні ваги для перезважування залізничних вагонів і автомобілів з межею зважування до 100 тонн.
- Два власні маневрові локомотиви.
- Власні залізничні вагони-цистерни вантажопідйомністю 60 тонн, у кількості 48 штук.
- Виробнича лабораторія, що акредитована Держстандартом та акредитована незалежною сюрвейєрською компанією “SGS” за стандартами ISO 9001 та ISO 22000.
- Причал довжиною 174,0 метри та глибиною 9,75 метрів, без урахування нагону води, обладнаний засобами для прийому суден довжиною до 184,0 метрів та висотою борту до 17, 60 метрів.
- Стафування та навантаження контейнерів — до 40 контейнерів/добу.
- Здійснення вантажних робіт (залежно від можливостей судна) з продуктивністю:
- розвантаження суден — від 150 до 850 т/год.
- навантаження суден — від 150 до 450 т/год.