Прийом суден на спеціалізованому причалі:

  • дедвейтом до 50 000 МТ;
  • заввишки борту до 17,60 м;
  • довжиною — до 185,00 м;
  • максимально допустима осадка 9,75 м.

Перевантаження вантажів за варіантами:

  • борт—ємність;
  • борт—залізнична цистерна/автомашина («прямий варіант»);
  • залізнична цистерна (автомашина) — ємність—борт.

Розміщення вантажу в парку ємностей, що дозволяє зберігати:

  • до 33 тис. тонн тропічних масел, що «застигають»;
  • до 23 тис. тонн олії;
  • до 7,5 тис. тонн меляси;
  • до 7,5 тис.тонн гліцерину.

Здійснення вантажних робіт (залежно від можливостей судна) з продуктивністю:

  • розвантаження суден — від 150 до 850 т/годину;
  • навантаження суден — від 150 до 450 т/годину;
  • можливість використання 4-х трубопроводів (довжиною 120м) для вивантаження 4-х видів вантажу одночасно;
  • можливість обробки до 40 вагонів/добу, до 15 автомашин/добу;
  • контроль якості вантажу, що знаходиться в ємностях, протягом встановленого терміну зберігання;
  • можливість наливу вантажу у флексі-танки до 40 контейнерів на добу;
  • можливість завантаження судна олією після вивантаження тропічних масел.

Основна спеціалізація Комплексу — вантажопереробка експортно-імпортних наливних харчових вантажів. Технологічні особливості Комплексу дозволяють переробляти такі види вантажів:

ІМПОРТ — пальмова олія, пальмовий олеїн, пальмовий стеарин, пальмоядрова олія, кокосова олія, яловичий жир, сирий гліцерин.

ЕКСПОРТ — соняшникова олія,  високоолеїнова соняшникова олія, соєва олія, рапсова олія, меляса бурякова.

ІМПОРТ

1. При прийомі пальмових продуктів — склад одноразового зберігання — 43 200 куб. (15 ємностей з електрообігрівом), можливість прийому 4-х видів вантажу одночасно, продуктивність вивантаження від 200 до 850 тонн на годину, навантаження на залізничний транспорт у період вивантаження судна до 65 вагонів на добу.

2. При прийомі яловичого жиру — склад одноразового зберігання 2 000 м. куб. продуктивність вивантаження до 250 тонн на годину, навантаження на автомобілі до 12 автоцистерн на добу.

3. При прийомі сирого гліцерину — склад одноразового зберігання 2 000 м. куб., продуктивність вивантаження до 200 тонн на годину, завантаження в залізничні цистерни до 10 вагонів на добу.

ЕКСПОРТ

1. При прийомі олії вантажопереробка через всі ємності Комплексу, добове вивантаження – 40 ж/д вагонів і 30 автоцистерн, продуктивність навантаження на судно — від 250 до 450 тонн на годину. Система електрообігріву ємностей та трубопроводів Комплексу дозволила проводити навантаження соняшникової олії навіть за температури повітря  –30 градусів у лютому 2010 року, коли всі комплекси в портах на дві доби зупинили вантажні операції.

2. При прийомі високоолеїнової соняшникової олії вантажопереробка через 15 ємностей Комплексу, що обігріваються, добове вивантаження — 20 залізничних вагонів і 15 автоцистерн, продуктивність навантаження на судно — від 250 до 450 тонн на годину.

3. При прийомі меляси бурякової — склад одноразового зберігання — 8 000 тонн,
добове вивантаження з технологією розігріву застиглого вантажу — 12 ж/д цистерн та 23 автоцистерни на добу, продуктивність навантаження на судно від 150 300 тонн на годину.

4. При прийомі соєвої олії вантажопереробка через всі ємності Комплексу, добове вивантаження — 40 залізничних вагонів і 30 автоцистерн, продуктивність навантаження до 40 контейнерів на добу.

Відбір проб усіх видів вантажів, що прибувають на Комплекс, і контроль їх якості в період зберігання та перевалки, здійснює лабораторія Комплексу. Крім того лабораторія надає послуги стороннім організаціям з визначення якісних показників вантажів.

Застосовувана на Комплексі технологія електрообігріву ємностей і трубопроводів, дозволяє забезпечити збереження якості вантажів при його зберіганні і перевалці, а система технологічних ухилів та дренажу трубопроводів дозволяє коректно проводити виміри у каліброваних ємностях Комплексу для визначення кількості вантажу завантаженого на морський транспорт.